Job 34 van 72


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Teamlead


Functie

Dit bedrijf is een van 's werelds toonaangevende fabrikanten van investeringsgoederen en richt zich op het leveren van hoogwaardige en innovatieve producten met een grote toegevoegde waarde voor gebruikers.


Jobomschrijving

Voor een dynamisch team in Bilzen zoeken we naar een gedreven Customer Service Teamlead . Dit bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige producten en toonaangevende klantenservice. Klinkt interessant? Solliciteer dan nu op deze vacature! Wat houdt je takenpakket als Customer Service Teamlead allemaal in?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel eindklanten als distributeurs. Je zorgt voor een professionele en efficiënte afhandeling van hun vragen en problemen.
  • Je geeft leiding aan een team van drie CS-medewerkers. Hierbij zal je hun coachen en motiveren om optimale prestaties te leveren.
  • Je beheert het orderverwerkingsproces, van intake tot logistiek, inclusief het regelen van verzendingen en transporten.
  • Je zal actief bijdragen aan het identificeren van verbetermogelijkheden in onze dienstverlening. Ook implementeren van initiatieven om deze te optimaliseren.
  • Je bent de schakel tussen het team en andere afdelingen, en bijdragen aan een vlotte interne communicatie en samenwerking

Jouw profiel

.

Aanbod

Wat krijg je allemaal in de job als Customer Service Teamlead? Je start in een fulltime regime, met een contract van onbepaalde duur. Na een inwerkperiode kan je ook één dag per week van thuis uit werken. Daarbuiten werk je met flexibele werktijden, zo mag je starten tussen 08h00 en 09h00. Verder krijg je een competitief salaris, afhankelijk van jouw ervaring. Dit wordt dan nog verder aangevuld met extralegale voordelen zoals:
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht